city

شهید ماشاالله علیرضایی شهرکی

نام پدر: رضا
تاریخ تولد: 1340/4/10
محل تولد: چهارمحال بختياري-شهرکیان
تاریخ شهادت: 1359/1/1
محل شهادت: آبادان
تحصیلات:
زندگینامه

شهید ماشا الله علیرضایی در 13 مرداد 1340 در شهرستان آبادان در کوچه پس کوچه های منطقه جمشید آباد در خانواده ای متدین متولد گردید.

پدرش از کارکنان شرکت نفت آبادان و مادرش خانه دار بود دوران کودکی را در آن هوای گرم تابستان تا سن شش سالگی در دامن و آغوش گرم پدر و مادرش بزرگ شد و پس از دوران کودکی وارد دبستان بهرام شد و دوره ی ابتدایی را با موفقیت پشت سر گذاشت و در همان مدرسه دوره ی راهنمایی را آغاز کرد و تا سوم راهنمایی را به راحتی خواند به و نایل اخذ مدرک سیکل گردید و بعد از دوره ی راهنمایی ترک تحصیل کرد و مشغول کار گردید و تا سال 1356 مشغول کار بود شخصی بود خوش اخلاق ، خوش برخورد و دارای ظاهری آراسته و شخصی متدین و به همین دلیل برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش فراوان کرد مثلا برای پیروزی انقلاب در جلساتی که در مساجد برگزار می شد شرکت می نمود و هر شب تا دیر وقت در مجالس شرکت داشت و یکی از عاملان پخش اعلامیه ها و نوارها و عکس ها بود و می توان به جرأت گفت که این شهید برای پیروزی انقلاب تلاش های فراوان کرده است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی با خوشحالی تمام با آغوش گرم خانواده بازگشت.

در شهریور 1359 که جنگ تحمیلی از طرف عراق آغاز گردید شهرهای مرزی مورد اثابت توپ و موشک قرار گرفت و خانواده هایی که در شهرهای مرزی زندگی می کردند از جمله شهر مرزی آبادان به عنوان خانواده های جنگ زده ناچارا اقدام به مهاجرت به شهرکرد و اصفهان نمودند. که در بین این خانواده ها خانواده ی نامبرده مستثنی نبود و این خانواده ها آمدند که در بین آنها خانواده ی نامبرده به اصفهان آمدند و منزل برادر بزرگتر نامبرده مستقر شدند.

بعد از اینکه خانواده ی نامبرده به جایی امن رسیدند نامبرده تصمیم گرفت که به آبادان باز گردد بنابراین در آذر ماه 1359 (18 آذر) جهت حفظ و حراست از شهر خود بدلیل اینکه نیروی مردمی وظیفه ی پاسداری و حراست از شهر را داشتند نامبرده نیز وظیفه ی خود دانست به آبادان عزیمت نمود که در حین وارد شدن به شهر در میدان تیر آبادان به دست نیروهای عراقی به اسارت درآمد که از آن تاریخ تا کنون هیچ گونه اثری از وی نبود و ...

وصیتنامه
ختم قرآن و صلوات ..

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله دابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

شروع قرآن و صلوات