city

شهید مجید پناهنده شهرکی

نام پدر: نعمت الله
تاریخ تولد: 1348/6/17
محل تولد: چهارمحال بختياري-شهرکیان
تاریخ شهادت: 1363/12/25
محل شهادت: عملیات بدر
تحصیلات:
زندگینامه
وصیتنامه

امنوا بالله وَرسوله ثم لَم یرتابوا وجاهدوا باموالهم و اَنفُسِهِم فی سبیل الله اولئکَ هُم الصادِقون(سوره حجرات آیه 15)

مومنان واقعی آنکسانند که به خدا و رسول او ایمان آوردند و هیچگاه رئبی بدل راه ندادند و در راه خدا با مال و جانشان جهاد کردند اینان به حقیقت راستگو هستند.

خداوندا اکنون که تنها با تو سخن می گویم و تو را شکرگذاری میکنم پس تو را شاهد می گیرم که عزیزترین و بهترین چیزیکه تو به من دادی و آن را در راه تو و برای رضای تو هدیه می نمایم هدیه ای که خود تو به ما عنایت فرمودی. پروردگارا بازتو را شاهد می گیرم که این راه را با آگاهی کامل انتخاب نمودم و با تمام وجودم شهادت را که سعادتی بس بزرگ است می پذیرم چراکه شهادت حد نهایی تکامل یک انسان است و به قول استاد شهید مرتضی مطهری می فرماید شهادت مرگی آگاهانه در راه هدف مقدس می باشد و هدفی مقدس تر از اسلام نخواهد بود هدف ما اینست که حاکمیت قانون که همان قرآن کریم است در سراسر جهان برقرار سازیم.

پیامی برای ملت ایران:

ای ملت ایران شما را به خدا قسم که این قلب تپنده و پیر جماران و این نورحق و این نایب امام زمان (عج) را نیازارید و این دل پاک او را ناراحت نکنید و اگر این طور باشد  خدا و امام زمان (عج) از دست شما راضی نخواهند شد و شما را آزار و اذیت می کنند. و من شما را به پیروی از امام خمینی و اطاعت بی چون و چرا از راهش که همان راه امام زمان است توصیه می کنم و من در تمای طول عمر نتوانستم خدمتی به این پیر دلیر و کبیر بکنم. و شما را توصیه به حمایت شدید از انقلاب اسلامی می کنم که نعمت بسیار بزرگی را خدا به ما ارزانی داشته است و با هرکس که از روی بی ایمانی با این انقلاب دشمن است به مقابله با آن برخیزید و ساکت نمانید.

سخنی به پدر و مادر: 

ای پدروای مادر شما را به خون سیدالشهداء قسم که راه مرا و امسال مرا ادامه دهید و فرزندانی همچون بهشتیها پرورش دهید و آنها را وادار کنید که اسلحه روز و پرچم لااله الا الله مرا  بر دست گرفته و بر قلب ستمگران بتازند و آرزویشان شهادت در راه خدا باشد. ای مادر و ای پدر مهربانم در نماز جمعه ها و در مجالس اسلامی و مذهبی شرکت کنید و مسجد را هم خالی نگذارید چون که تیری آتشین است که بر چشم این کوردلان می خورد. پدر از تو می خواهم مانند امام حسین(ع) باشی و مادر ازتو هم می خواهم   مانند حضرت زینب (سلام الله) باشی واز شما می خواهم که در شهادتم گریه و زاری نکنید و سربلند و خوشحال باشیدو افتخار کنید که چنین فرزندی داشته اید که مانند امام حسین (ع) در راه خدا جان داد و جان خود را قربانی نمود. و از برادران و خواهرانم می خواهم که ادامه دهنده راه پرافتخار شهیدان باشید و در این وظیفه الهی کوتاهی ننمائید. پدر و مادر بزرگوارم از شما تشکر می کنم که در پرورشم کوتاهی نکردید و از شما طلب حلالیت می خواهم چون که در این طول عمرم به شما هیچ خوبی نکرده بودم و از همه دوستان و اقوام و اقارب طلب مغفرت می خواهم و می خواهم که مرا حلال کنند و می خواهم که از خدا بخواهند که مرا با  تمامی شهداء محشور بفرماید.

خدایا ما را در جهاد اصغر یاری نمودی در جهاد اکبر هم یاری بفرما 

خدایا طول عمر امام بزگوارمان را طولانی فرما

                                                                                والسلام  علیکم ورحمه الله و برکاه 

 

ختم قرآن و صلوات ..

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله دابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

شروع قرآن و صلوات