city

شهید نادر شاهوردی شهرکی

نام پدر: مهدی
تاریخ تولد: 1341/2/2
محل تولد: چهارمحال بختياري-شهرکیان
تاریخ شهادت: 1360/8/23
محل شهادت: آبادان
تحصیلات:
زندگینامه
وصیتنامه

با درود و سلام فراوان برامام زمان مهدی موعود  (عج) و نائب بر حقش این پیر جماران و کوبنده ستمگران رهبر کبیر عزیز  عزیزان جان جانان خمینی کبیر و با درو و سلام به شهیدان گلگون کفن ایران بخصوص شهیدان عصر ما و با درو و سلام بر رزمندگان اسلام که همچون شیر          می خروشند و پوزه کافران را بر زمین می مالند.

(وصیت نامه خود را آغاز می کنم)

خدمت پدر و مادر گرامی خودم دعا و سلام می رسانم و امیدوارم که اگر من شهید شدم ناراحت نباشید و مرا ببخشید که نتوانستم زحمات شما را جبران کنم وهنوز که در جبهه آبادان هستیم و دستهای پینه بسته شما را می بوسم و تذکر دیگر به مادرم این است که اگر من شهید شدم برای من گریه نکنید من از علی اکبر و قاسم عزیزتر نیستم و امیدوارم که اگر به تو خبر دادند که من شهید شدم گریه نکنید مبادا دشمن شاد شود و هم خدا را شکر کن که چنین فرزندی را در دامان خود تربیت کردی امیدوارم که اگر از من گناهی یا خطائی سرزده است مرا ببخشید و تذکر دیگرم به خواهرانم این است که حجاب اسلامی را رعایت کنید چون که حجاب شما کوبنده تر از خون من است به نماز جمع بروید ، در تشییع جنازه ها شرکت کنید تذکر دیگرم به برادرانم بخصوص به ناصر این است که الان که من در جبهه هستم تو در حال آموزش دیدن هستی و می دانم که اگر شهید شدم سلاح مرا تو برمیداری و سنگرم را خالی نمی گذاری. برادرم اگر اول خبر شهادت من را به تو دادند ناراحت نباش و هم خدا را شکر کن و در مراسم من سخنرانی بکن و به مردم دلداری بده و به دو برادر کوچکم توصیه می کنم درسشان را بخوانند. دیگر عرضی ندارم در ضمن تذکر دیگر من به مردم مسلمان ایران این است که این پیر جماران را دعا کنند که این بود که ما را از خواب غفلت بیدار کرد. و مرا حلال کنید. دعا به جان امام یادتان نرود. امیدوارم مرا ببخشید التماس دعا.              برادر شما  نادر شاهوردی 

ختم قرآن و صلوات ..

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله دابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

شروع قرآن و صلوات