city

شهید رضا رحمانی شهرکی

نام پدر: علی آقا
تاریخ تولد: 1340/1/3
محل تولد: چهارمحال بختياري-شهرکیان
تاریخ شهادت: 1365/5/7
محل شهادت: جزیره مجنون
تحصیلات:
زندگینامه
وصیتنامه

*فوق کل بر بر الا الشهاده فانه لیس فوقه بر  *

بالاتر از هر نیکی ، نیکی است مگر شهادت که بالاتر از خود ندارد .

مدعیان ایمان زیادند و لی مؤمنین اندک هستند ( امام خمینی )

درود بر منجی عالم بشریت حضرت حجت ابن الحسن العسکری ( عج ) و با سلام بر ناخدا کشتی انقلاب امام امت و سلام بر امت شهید پرور که فرزندانی چون شیر در دامان خود پرورش دادند و سلام بر خانواده شهداء که میوه درخت خویشتن را خوب به ثمر رساندند و آخر هم به معبود خویش تقدیم کردند و سلام بر رزمندگان همیشه جاوید ، رزمندگانی که بی ریا و بی باک همچون رهبرشان علی ( ع) می غرند و هیچگاه پشت به دشمن نمی کنند و همیشه و در همه جا با خدای خویش راز و نیاز می کنند و دین خدا را یاری می کنند . روزها در میدان نبرد دشمن را از پای در می آورند و شبها چون عابدی خاضع سر بر سجده می برند و خدای خود را شکر می کنند و آنقدر بر هوای نفس خویش غلبه دارند و آنقدر متواضع هستند که اکثراً در سفره شان نان خشک دیده می شوند و این عزیزان هیچ موقع کفران نعمت نمی کنند و همیشه بر زبانشان شکر گذاری خدا جاری است .

با اجازه امت شهید پرور و با اراده خودم و به کمک الله وصیت خود را آغاز می کنم :

اول اینکه به تمام امت حزب الله و شهید پرور هدفم را اعلام می دارم : هدف از اینکه به سپاه رفتم و در سپاه ، جبهه رفتن را انتخاب کردم تنها هدفم الله و کسترش دین اسلام به رهبری امام خمینی ( ره ) بوده ، و هر که امام را یاری کند مثل این است که به امام حسین ( ع ) لبیک گفته و دین محمد ( ص ) را یاری کرده است . از امت حزب الله میخواهم امام را یاری کنند و هیچگاه از امام دست بر ندارند و دعا گوی او باشند . ای خواهران و برادران نماز را به پای دارید و از نماز گذاران باشید . نکند خدای ناکرده به مسجد بروید برای ریا کاری ، نکند به مسجد بروید و از دنیا مادیات حرف بزنید . آیا برادران تا به حال موقعی پیش آمده که دور هم جمع شوید و حرف از آخرت بزنید ؟ هیچ موقعی پیش آمده بگویید از کجا آمده آمده ایم و به کجا می رویم ؟ یا اینکه همیشه از دنیا و مادیات صحبت می کنید ؟ برادران به یاد خدا باشید تا خدا شما را یاری کند همانطور که در آیه شریفه می فرماید ( الا بذکرالله تطمئن القلوب )

همچنین گذشته از مسائل عبادی ای برادران و خواهران در مسائل سیاسی هم شما باید در همه کارهایتان از امام عزیزمان پیروی کنید و ببنید که امام چه میگوید چون اگر به سخن امام گوش فرا ندهید به زمین خواهید خورد زیرا امام برحق است . مسئله دیگر اینکه پیامبر میفرماید : (مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود ) آری ما فریب منافقین را خوردیم ، بنی صدر منافق هم زمانی بر ما حکومت کرد زیرا ما به آن صورت آگاه نبودیم و از روحانیت مبارز مانند شهید مظلوم بهشتی ، خامنه ای و رفسنجانی و دیگر روحانیون مبارز به نحو احسن اطاعت نکردیم . موقعی که حوزه علمیه کاندیدا معرفی کرد بازهم ما به بنی صدر رأی دادیم و دیدید که چگونه به این کشور ضربه زد ، برادران ما باید تا آخر عمر پیرو امام باشیم و ببینیم امام چه میگوید بال و پر امام چه می گویند و پیرو دستورات آنها باشیم . نکند بعد از اینهمه شهید و معلول و مجروح باز هم از این سوراخ ها گزیده شویم که خداوند از ما نخواهد گذشت .

ای برادران و خواهران مواظب تمام کارها باشید ، به ریز ریز مسائل توجه داشته باشید ، نکند به خواب بروید و یک موقع که کار از کار گذشت بیدار شوید که دیگر فایده ندارد . نکند موقعی بیدار شوید که بی تفاوتها  ، ضد انقلابها ، کسانی که تعهد به اسلام ندارند ، کسانی که از ترس اخراج به مساجد می آیند بر شما مسلط شوند و تمام کارها را قبضه کنند ، تمام ادارات را بگیرند ، مدارس را بگیرند و بعد شما بیدار شوید .

ای انسانهای متعد بیدار باشید و گوش به فرمان امام عزیز و روحانیت متعهد بدهید و با گامهای استوار بر سر ضد انقلاب ، بی تفاوتها و دیگر مزدوران که میخواهند این انقلاب عظیم را از دور خارج کنند بزنید که نتوانند نفس بکشند – ان شاء الله

در اینجا لازم میدانم که از پدر و مادر عزیزم قدر دانی کنم و بگویم که خوشحالم که چنین فرزندی در دامان گرم خود پرورانیدید و خدا توفیق رفتن به جبهه و شهید شدن را بما عطا کرد و امیدوارم که شما عزیزان این حقیر را ببخشید .و وصیت دیگر اینکه وقتی جسدم را به شهرک آوردند و خواستند در قبر بگذارند جسدم را روی دست بلند کنید و بگذارید تمام مردم جسدم را ببینند و بدانند که جز چند تکه پارچه سفید بیش با خود ندارم . ای انسانها ای کسانی که الان جسدم را نگاه میکنید بیدار باشید و از خدا غافل نباشید که خدا از رگ گردن به خود انسان نزدیک تر است و مرا در گلستان شهدا دفن کنید و دو سنگ از محمد رضا و آیت الله در دو طرفم بگذارید .

به قنبر علی ، برادرم میگویم که وصیت نامه ام را با صدای بلند و کوبنده بخواند که مردم بدانند ما اگر تماممان هم شهید شویم باز هم باکی نداریم و در آخر به همسرم میگویم که شبهای جمعه دست فرزندانم را بگیرد و بیاورد روی قبرم و بگذارد که این فرزندان روی قبرم بازی کنند تا خودشان بفهمند که پدرشان برای چه شهید شده و بدانند که پدرشان را استکبار جهانی به شهادت رسانده است .

خدایا ، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

والسلام.

 

ختم قرآن و صلوات ..

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله دابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

شروع قرآن و صلوات