city

شهید فریدون خدابنده شهرکی

نام پدر: حسن
تاریخ تولد: 1340/1/1
محل تولد: چهارمحال بختياري-شهرکیان
تاریخ شهادت: 1361/10/5
محل شهادت: موسیان
تحصیلات:
زندگینامه
وصیتنامه

 

« بسم رب الشهداء و الصالحین »

 

ان الله اشتری من المومنین انفسهم و امرا لهم بان لهم الجنه

با درو و سلام برامام عصر(عج) و سلام بر نائب برحق ابراهیم بت شکن زمان خمینی عزیز و درود بر امت شهید پرور ایران به خصوص پدران و مادران شهدا.

برادران و خواهران و مادر گرامی همه می دانیم که بازشگت همه ما سرانجام به سوی خداست پس به سوی خود بازگردید و در کارها و اعمال خود خدا و اسلام را ملاک قرار دهید.

مادرم تو را به خدا قسم میدهم که مرا حلال کنی و هروقت به خاطر من متاثر میشوی و غمگین شدی یاد حسین (ع) بیفت که چگونه در راه اسلام و خدا از زن و فرزند و همه چیز خود گذشت به این دلیل که مرگ سرخ در راه عقیده راه به زندگی ننگین و بیعت با یزید ترجیح داد.

و اما در مورد هدفم – من هدف مشخصی داشتم و برایرسیدن به هدفم هیچ سدی نمیتوانست مانع راه من شود و کوچکترین تردیدی در آن نداشته و ندارم. و نمازهای خود را باشکوه تمام بجا بیاورید و در موقع نماز از خدا طول عمر برای امام عزیزمان طلب کن.

برادران و خواهرانم – با شهادت من زینب گونه برخورد نمائید و پیام برادرتان را که حفظ ولایت به خدا اندیشیدن و در قرآن سیر کردن است. با منافقان و دشمنان داخلی با تمام قوا مقابله کنید دوستان گرامیم وظیفه ما سنگین و مسئولیت شما بسیار خطیر است و آن رساندن پیام خون شهدا به اجتماع که همانا استقلال آزادی جمهوری اسلامی است. به خانواده شهدا سرکشی کنید و با آنان پیمان ببندید که راهی جز راهی که شهدا رفته اند نروند و همیشه خون گرم آنان را در رگهای خود احساس کنید. من که تا به حال لیاقت شهادت را نیافته ام شاید این بار لیاقت آن را پیدا کنم که به دیدار خدا رفته و به جمع پاک شهدا پیوندم. به امید پیروزی اسلام برکفر در سرتاسرجهان.

 

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند                   وندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند

چه خجسته سحری بود و چه فرخنده شبی           آن شب قدر که آن تازه براتم دادند

در مسلخ عشق جز نکو را نکشند                       اهریمن بد سیرت زشت خو را نکشند

آن کس که تو را شناخت جان را چه کند             فرزند و عیال و خانمان را چه کند

دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی                       دیوانه تو هر دو جهان را چه کند

والسلام علیکم و رحمه ا... .و برکاته

فریدون خدابنده

ختم قرآن و صلوات ..

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله دابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

شروع قرآن و صلوات